Net aangekomen - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Marcel Brekelmans - WaarBenJij.nu Net aangekomen - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Marcel Brekelmans - WaarBenJij.nu

Net aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Marcel

30 September 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Note: the next ones will be in proper English, so my Lewa friends will also be able to read it. I just forgot ...

Zo, net in Johannesburg aangekomen. Morgen om 1 uur ontmoet ik eventuele andere vrijwilligers en iemand van het centrum die ons wegbrengt.

Ik moet dus een nachtje hier doorbrengen en ik had er geen zin in om dan 's avonds laat nog eens de stad in naar een of ander hostel te moeten, dus ik heb een kamer geboekt bij het vliegveldhotel. Blijkt een sjieke boel te zijn! Ik zit nu in de hotelbadjas dit stukje te typen, ondertussen het kamerbarretje leegtrekkend. Nou ja, 'afzien' kan altijd nog!

O ja, ik ga er even twee foto's van bijvoegen, maar dat was bijna een probleem geworden! In het rugzakvak waar ik de laptop heb had ik ook zo'n drooghoudzakje, met van die balletjes erin. Was kapot gegaan en drie balletjes hadden zich lekker in de SD gleuf genesteld! Dus toch maar een simpel hoesje eromheen (was bij het inpakken iets te dik uitgevallen).

  • 30 September 2014 - 23:36

    Shirley:

    Dat is nou een mooi welkom op je kamer. Wat een mooi begin van je vakantie.
    Chique hoor Marcel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marcel

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 6748

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2014 - 29 Oktober 2014

Cheetah Reintroduction Programme

Landen bezocht: